01 oktober 2012

Tar så lång tid!

För håret att torka nu förtiden. Det är nog det jag inte vant mig vid ännu med långt hår. Innan hann det ju typ torka innan jag kom ut ur duschen:)

Varit och tränat på gymmet ikväll. Åh jag måste lära mig att måndagar är helt värdelösa att åka och träna på gymmet. Både simskola, vattengympa och alla som har ångest efter helgen som trängs. Knappt jag hittade någon parkering...

Nu har jag precis kollat på den svenska versionen av "Project Runway" samtidigt som jag rensat lådor med kläder. Men tjena. Visst att det är en svensk version men måste man till och med apa efter exakta repliker? Nej originalet är och förblir det bästa. Jag är ingen TVmänniska så men det programmet och Lyxfällan det är grejer det:) Se om jag orkar följa den svenska versionen. Fick inga vidare vibbar av det.

Då har jag bättre saker att lägga min tid på:)

Hepp Hepp fortsätta greja lite innan sängen ropar.

//Sofie

Inga kommentarer: