22 oktober 2012

Nehepp

Jag skulle ha tränat efter jobbet men det fick jag inte. Pontus ringde när jag var på jobbet och meddelande att han behövde klyva ved . Bajs. Får nog bli en sväng på löpbandet här hemma istället. Inte vad jag tänkt men bättre än inget.

Åt förresten sån där sås som man häller över laxbitar och som man sen skjutsar in i ugnen. Det går reklam med det på TV:n. Kommer inte ihåg vad den heter. Är med citronsmak. Det var i alla fall supergott! Barnen åt som tokar och Pontus med. Kan jag verkligen rekommendera! Så enkelt och så smidigt. Och så gott. Bättre blir det inte.

Ingen dator ännu... Usch nu saknar jag den mer än någonsin. Bloggen känns mer än trist. Knappt jag har lust att skriva här. Men det måste jag ju. Har ju haft den i 5 år och skrivit mer eller mindre varje dag då kan jag ju inte banga ur bara för jag tvingas sitta vid Pontus sega dator som knappt vill samarbeta.

Än får göra det bästa av det man har!

Hej Hopp nu ska jag göra annat.

//Sofie


Inga kommentarer: