26 november 2023

En friskare timme

 

Fredagar kräver sin klänning! Eller ja, alla dagar kräver sin klänning.


Råkade ut för något tråkigt på pendeln. Min bok jag läst i under veckans pendling tog slut... Jag sitter med skärm hela jobbdagarna så sitta och slösurfa på mobilen vill jag undvika. Blir helt fel i ögon och huvud tillsist av all skärmtid. Men det är väldigt segt att bara och sitta och stirra rakt fram hela tågresan... går ju inte ens att kolla ut genom fönstret då det är kolsvart ute. Hej i-landsproblem! 


Tänkt smitit in på Pressbyrån på hemvägen men hann inte då jag fick springa för att hinna med tåget. 

Vet ni vad jag gjorde i fredags? Tränade! Inte så ovanligt i sig, men den här träningstimmen så fick jag betalt! Friskvårdstimmen för veckan utnyttjades. Inget som jag någonsin haft förut så det ska jag verkligen ta och använda mig av. Lyxigt värre! 


Annars ägnades fredagen åt att hämta barn från träning, köpa med pizza hem och sen soffhäng framför "På Spåret". 



//Sofie 

Inga kommentarer: