26 november 2023

Sådan matte sådan hund

Torsdagen, ja vad hände då? Jag skulle åkt och tränat på morgonen, men vaknade mitt i natten av att jag kom på att jag glömt sätta i värmaren till bilen... Så det blev inget med det.


Är så trött när jag kommer hem! Hade packat med träningsväskan så hade en tanke om att träna när jag kom in med tåget straxt efter fem. Men det var kaos med bilar utanför gymmet. Jag orkade bara inte kände jag och styrde bilen hem istället. Kände att jag ville hänga lite med familjen också då jag knappt sett dem under hela veckan. 


Så svårt att få ihop allt men det är väl bara att ta en dag i taget. Att få in nya rutiner tar ju sin tid. 


Ebbe gjorde sin matte sällskap när jag gick och la mig för kvällen. Han har samma dygnsrytm som jag precis. "Pigg" på morgonen och trött på kvällen.



//Sofie 

Inga kommentarer: