29 november 2023

Snöigt väder har vi fått

Vilket snöväder vi fått! Det är både kallt och snö, känns inte så novembrigt för att vara här? Men hellre det än det gråa slasket. 


När jag kom hem Mee tåget åkte jag och hämtade upp matpåsar och sen Leah som tränat klart. Pontus hade lagat middag till oss när vi kom hem. 


I och med att snön kommit så är mopedåkandet på paus för ett så Hugo behövde skjuts in till sin träning sen. Medan han tränade så tog jag med både man och hund på långpromenad i den vintriga kvällen.


Det var kyligt och uppfriskande !

Hann även in en sväng i mataffären för att komplettera det jag glömde beställa med i matkasssarna jag hämtade efter jobbet. 


Hugos träningar håller på i två timmar så bilen fick även den lite bytt bränsle och återvinningen besöktes också innan vi äntligen kunde åka hem. Hem till sängen för att sova! 



//Sofie 

Inga kommentarer: