09 november 2014

Firat farsdag

Idag är det alla pappors dag. Stort Grattis till er alla! Särskilt till min egen pappa och mina barns fina pappa. Svärfar får självklart också ett grattis en dag som denna:-)

På morgonen var vi och åt frukost ihop med Pontus föräldrar. Jag och barnen åkte bilen dit medan Pontus tog rullskidorna.

Sen har vi även varit hos mina föräldrar och blivit firat farsdag. Bjöds på middag och Hugo och Leahs tårta som de bakat. Visst blev den fin?

Barnen har lånat mormor och morfars dusch (vi kom på att vi nog inget varmvatten har hemma) och vi ska snart åka hem och ta kväll. Hade en tanke på löprunda men får se om det blir verklighet av den tanken.

Pontus och jag tog en hundpromenad ihop förut. Passade på att gå förbi kyrkogården och tände ljus på mormor och morfars grav. Tände även ett på mammas farföräldrars grav. Var ju aldrig där när det var allhelgonahelgen så fick besöka gravarna idag istället.

Nu ska det spelas UNO här innan vi ska åka hemåt. Det vill jag inte missa!

Tjingeling på er!

//Sofie

Inga kommentarer: