15 november 2014

Somnade tidigt

Det måste varit en hård arbetsvecka för jisses så trött jag var igår! När jag och barnen kom hem så hann jag somna till på soffan en liten stund och sen på kvällen däckade jag återigen i soffan. Somnade vid 19 och vaknade när Skavlan började. Såg klart det och sen gick jag upp och sov tills Leah väckte mig vid 06.30 nu på morgonen. Utvilad och pigg:-)

Tur det för igår kändes det verkligen som jag hade något på gång i kroppen. Fick huvudvärk och ja kände mig inte alls pigg. Kanske det som var orsaken till mitt sovarmarathon?

Förutom jobb så hann jag med att träna även igår. Hade en lång rast så kunde åka då och träna, så det var skönt.

Jag startade dagen här hemma med att riva ut alla sängkläder, hänga ut täcken, kuddar och mattor för vädring och nu väntas städning! Fy har velat ta tag i det länge då hela huset känns så smutsigt så ska ta och damma av, städa toaletterna, ta golven och bädda rent idag i alla fall. Skulle vilja ta en sån där riktig storstädning men det tar ju sån tid och det har jag inte den här helgen. Får kanske bli innan advent om jag hinner.

Hoppas alla får en fin lördag!

//Sofie 

Inga kommentarer: