04 november 2014

Hemma efter en kväll på jobbet

Precis hemkommen från ett jobbpass nu ikväll. Bara till och ladda om för om några timmar ska jag vara där igen.

Jag och barnen har haft en redig slappardag. Så skönt! Bara varit hemma och grejat. Det mest jobbiga (men som verkligen var jobbigt) var när jag kånkade ner 11 flyttlådor fyllda med böcker från övervåningen ner i källaren. Det fick bli dagens träningspass. Det var ett svettigt sådant kan jag meddela men de kom dit de skulle lådorna. Har man en seg man som inte störs av att det står elva flyttlådor fyllda med böcker mitt på golvet så får man helt enkelt flytta på dem själv.


//Sofie
Hugo och Leah är helt inne på Manchester United (kan vara en viss morbror som påverkat) just nu och då får även fotbollskläderna användas som pyjamasar:-) Leah frågade mig häromkvällen varför Zlatan inte spelar i Manchester United? För skulle han göra det skulle Manchester United var världens bästa lag. Undrade om de inte var det nu men nej för de har ju inte Zlatan i sitt lag och Zlatan är ju världens bästa fotbollsspelare och spelar inte han i laget så kan de inte var världens bästa lag. Så logiskt! 

Inga kommentarer: