04 november 2014

Vill sova mer!

Men nej. Två morgonpigga barn som väckte mig och kanske lika bra det, Ett av dem ska ju faktiskt iväg till skolan:-)

Herre gud gårdagen gick i ett! Inte en chans att jag skulle hunnit kika in här tyvärr. Jag jobbade, tränade, storhandlade mat, hämtade barn, hem och bakade egen pizza, åt pizzan vi gjort, mamma kom för att vara barnvakt och vi åkte iväg till Linköping för att se "Trollkarlen från Oz" med Glada Hudiksteatern.

Föreställningen var jättebra. De är så duktiga och fint budskap hade föreställningen också! Får ni chansen så gå och se. Såg på våra biljetter att jag hade köpt dem redan i februari i år och att det redan då var få biljetter kvar så kanske inte är så lätt att köpa några biljetter till det nu men ni som har biljetter och ska gå ni har något kul att se fram emot:-)

Nu ska jag packa gympaväska innan skolbussen dyker upp!

//Sofie 

Inga kommentarer: