27 november 2014

Tack för idag!

Nu går jag snart och lägger mig. Är så in i norden trött! Haha "så in i norden" när användes det uttrycket sist egentligen? Tur jag väcker gamla uttryck till liv så här på torsdags kvällen:-)

Min torsdag har bestått av jobb, träning, pepparkaksbakning (och jag smakade ingenting! Känner mig stolt), tvätt av barnens skitiga ytterkläder (en liten gnutta anledningen till att även jag skulle kunna tänka mig snö är för att slippa smutsen och allt grus som dras med in hela tiden. Jag tvättar barnens ytterkläder flera gånger i veckan nu när vädret är så här...) och ja så har det säkert hunnits med mer saker idag men inget jag orkar dra här och nu.

Jag är trött. Ska upp tidigt imorgon igen men då är det ju fredag! Får vara ledig en dag innan jag ska jobba på söndag igen men men det överlever jag:-)

Nu ska jag ta och läsa några rader innan jag somnar. Natti natti på er!

//Sofie

Inga kommentarer: