22 november 2014

Jobbhelgen avslutad!

Känns lyxigt att bara jobba fredag och lördag när det är jobbhelg. Får i och för sig jobba igen söndagen nästa helg men det känns rätt bra ändå:-)

Gick delat idag så var hemma en sväng mitt på dan. Gunnar har varit här och hjälpt Pontus sätta upp gipsskivor i taket. Hade tänkte tränat på de lediga timmarna men var hemma och var social istället. Se om jag kan hinna med ett pass imorgon istället innan vi ska åka.

Imorgon åker nämligen Pontus och jag iväg för att spendera en dag och natt i Växjö. Vad ska vi då göra i metropolen Växjö? Jo vi ska gå och se Al Pitcher och sova på hotell. Fick det i födelsedagspresent av Pontus så det ska bli roligt:-) Lyxigt att bara få bo på hotell och sova ut. Vi var ju och såg Al Pitcher i Linköping för två år sedan (tror jag) och det var en jättebra show då så hoppas på liknande imorgon!:-)

Nu ska jag ta mig något att äta och slöa i soffan innan ögonen stängs igen för natten. Är rätt trött faktiskt så blir nog ingen sen kväll för min del. 

//Sofie

Inga kommentarer: