30 september 2015

En kväll med barnen

Så skönt att få ha en kväll ihop med barnen. Den här veckan är ingen rolig jobbvecka då jag jobbar så många kvällar plus hela helgen som kommer. Blir inte mycket tid ihop då. Så jag och barnen har passat på och haft en riktigt mysig kväll idag. Pontus han har varit iväg på fotbollsträning så vi har fått egentid ihop barnen och jag. Inga bråk eller utbrott alls utan alla har vi varit på bra humör. Så skönt!

Jobbat hela dagen idag och trots det så har min förkylning blivit mycket bättre! Tror det gjorde susen att jag vilade halva dagen igår. Vill vara pigg så jag kan köra spinning på fredag! Ställde in TRX:n idag då det inte kändes vare så smart eller som att jag skulle orkat köra det idag. Håller tummarna för att jag känner mig pigg/piggare imorgon.

Nu blir det visst fotboll här hemma. Malmö- Real Madrid spelar ju! Jag hade helt glömt bort att den matchen var idag!

//Sofie 

Inga kommentarer: