27 september 2015

Söndag 27 september

Har inte känt mig helt hundra i kroppen idag. Typ som att en förkylning är på väg att bryta ut. Sov en stund efter lunch och det gjorde nytta för sen mådde jag som vanligt igen☺

Hunnit med att putsa alla fönstrena idag. Eller jag tog äntligen tag i och gjorde det. För fy så tråkigt det är! Nästan så man kan dö av tristess...våra fönster var så smutsiga så skillnad blev det även om det inte blev perfekt.

Jag har även passat på att städa av källaren och grejat med tvätten. Hugo han har varit på innebandy för första gången idag med. Han tyckte det var skoj även att det mest var info och sånt den här gången.

På eftermiddagen kom grannHugo över och lekte. Vi gick till grusgropen som ligger här bakom och oj vad barnen lekte! Så härligt när vädret är så fint som det varit idag med.

Nu laddar vi för en ny vecka. Ska alldeles straxt ta mig en varm dusch och sen hoppa i pyjamasen. Det blir skönt det☺

//Sofie


Inga kommentarer: