08 september 2015

Jag vill ha värme och sol!

Jag vill ut och resa! Jag har sån himla reseabstinens så jag vet inte vad just nu. Och överallt läser jag om att folk är iväg på olika resor, ligger vid havet i solstol, äter god mat, dricker goda drinkar i solnedgången... Jag vill med!

Känns ungefär som när jag gick omkring höggravid och överallt såg jag bara hur alla andra redan fått sina små bebisar. Typ samma känsla:-)

Tyvärr är det tiden och pengarna som gör att det inte riktigt går ihop sig. Har i alla fall startat ett resesparande så alltid nåt. Men en sån här stark känsla av att bara få komma bort till sol, värme och bara få vara och ta det lugnt vet jag inte om jag någonsin haft.

Mamma och pappa åker till Portugal på lördag. Funderar starkt på att hänga med i resväskan som handbagage:-)

//Sofie


Inga kommentarer: