17 september 2015

Städat undan sommaren

"Det gör lite ont i hjärtat att städa undan sommaren" sa Hugo när vi plockade undan på altanen och balkongen i eftermiddags. Kan bara hålla med honom. Det får gärna bli vår och sen sommar igen redan nu. Jag avskyr mörkret som kommer mer och mer för varje dag och den långa vintern som väntar...

Nu är i alla fall altanen, balkongen ja till och med sandlådan i ordningställda inför vintern. Jag satt till och med å gick igenom alla leksakerna i sandlådan. Rensade bort de trasiga och tvättade och la undan de hela.

Var även och körde spinning ikväll och för första gången någonsin så var jag ensam tjej på ett spinningpass! Eller ja ett gruppträningspass över huvudtaget. Brukar ju vara flest tjejer/kvinnor som går på gruppträningspass (av någon okänd anledning?) och även om det kan vara en del killar med så har jag aldrig varit med om att jag varit ensam tjej.

Men nån gång ska ju va den första☺

Nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av min lediga, lugna kväll. Imorgon blir det annat för då kickar jag igång min jobbhelg.

//Sofie


Inga kommentarer: