28 september 2015

Löprunda i höstvädret

Tog mig ut på en löprunda på förmiddagen.  Längesen jag sprang sist men det har haft sin förklaring i att de mina fötter inte tyckt så bra om de nya löparskorna som jag köpte.

Fick sånt skoskav av dem första gången jag var ute och sprang och andra gången jag använde dem blev det likadant. Men skam den som ger sig! Tredje gången gillt så satt de som en smäck på fötterna utan något som helst skav☺

Passade på att ta milenrudan i det fina vädret. Hösten är verkligen den bästa tiden att springa tycker jag. För ovanlighetens skulle klockade jag rundan och blev positivt överraskad! Även att jag just inte löptränat sista tiden så har all den andra träningen gett resultat. Skönt att veta☺

Nu ska jag ladda för jobb. Jobbar med bästa Emelie hela eftermiddagen och kvällen så ska bli kul☺

//Sofie


Inga kommentarer: