05 september 2015

Ledig en liten stund

Är hemma hos mamma och pappa en sväng och slappar innan jag ska tillbaka till jobbet. Går delat idag så åkte hem hit de timmarna jag är ledig. Hade en sån ambitiös plan på att ta mig ut på en löprunda men nej....

Vädret är skit (grått och regnigt) och mitt skavsår på foten är inte bra än. Jag försökte mig på att springa igår men det slutade med en promenad. Så fort jag började springa tryckte det och gjorde skitont i hälen. Gick jag kändes det inte lika mycket. Fattar inte att det inte uppfunnits något som verkligen funkar mot skavsår! De där skavsårsplåstren trillar bara bort för mig så de köper jag inte ens längre. Så dyra som de är och så bara trillar det bort nej då får det va.

Någon annan som har nåt bra tips vid skoskav? Sån liten grej som kan göra så ont och irritera så mycket. Galet ju!

Nu ska jag slösurfa här innan jag måste bege mig tillbaka till jobbet.

På återseende!

//Sofie


Inga kommentarer: