04 september 2015

Marken

Igår var vi och gjorde Adelöv marken. Jag och barnen åkte iväg så fort Hugo kommit hem från skolan. Vi möte upp mamma, Elin och Annika där. Blev såklart en del saker handlade. Mest till barnen men jag hittade även en födelsedagspresent till pappa, soppåsar (kände mig gammal som köpte sånt men de är riktigt bra!), brända mandlar och två billiga mattor som ska få va i lekstugan☺

Hugo och Leah ville åka karusell med så de fick välja varsin och Leah ville åka kaffekopparna och Hugo de radiostyrda bilarna. Tyvärr slutade Hugos karusellåkande med ett mindre blodbad...

Han var inte beredd när ett annat barn körde på honom så han slog i näsan i ratten och det började blöda. En massa. Tog sin tid innan de slutade och efter det var vi lite avslagna så gick bara en liten sväng till innan vi åkte hemåt.

Leah fick vi dock inte med oss hon följde med mormor hem för att sova över där inatt.

Så här sitter jag ensam i soffan. Hugo skickade jag just iväg med skolbussen och jag ska ta och få i mig lite frukost.

Ladda för jobb ikväll och helgen. Jippi! Eller inte...


Inga kommentarer: