15 augusti 2017

Fotboll och Promenad

En varm dag på jobbet har det varit idag. Tur man har ett jobb där man får vistas ute när det är så fint väder:-)

Idag drog även barnens fotboll igång så vi har varit iväg på det ikväll. Vi var hundvakter åt Larzon med så jag och Emma tog med oss hundarna på promenad medans våra barn tränade. Tänkte det var ett bra sätt att testa mina ben efter gårdagens onda. Jag hade så ont igår men när jag vaknade i morse så var det inget. Kände av i vaderna även när jag gick långpromenad med Ebbe i helgen men då var det när jag gick i backar. Fast jag fick inte alls lika ont då som jag hade igår. Får börja försiktigt och testa mig fram. Det gick bra idag, jag kände inget när vi var ute och gick.

Det var skönt att komma ut och gå en sväng. När vi kom hem blev det kvällsmat och sen duschning för hela familjen. Jag duschade efter barnen och märkte då att varmvattnet höll på att ta slut. Pontus skulle in efter mig och duscha men jag blev så skadeglad. Nu var det hans tur att få duscha i kallt vatten. Så många gånger som jag fått göra det medans han klarat sig undan. Moahaha, skadeglädje = den sanna glädjen.


Pontus du kan väl ta en bild på mig och hundarna till bloggen.


Vi vill också vara med!


Jamen visst!:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: