17 augusti 2017

Seg i hjärnan

Känner mig så seg. Dagen har varit lång men imorgon är jag ledig, gud så skönt!

Jobbat idag och sen var det direkt hem för att vända och åka till barnens fotbollsträning. Eller jag passade på att gå promenad med Emelie under tiden:-) Sjukt längesen vi sågs sist! Emelie och jag sågs jämt förr när vi jobbade ihop så det känns lite tomt nu när det går för lång tid mellan gångerna vi ses.

En trevlig promenad var det och så fick jag ju träffa fina Nellie (som växer så det knakar).

När vi kom hem sen så var jag över och lånad två resväskor av Emma och Per. Fasen, vi måste införskaffa två vettiga resväskor. Vi har flera mindre men av den större modellen är det sämre med. Kommer ju på det varje gång det är dags att börja packa väskorna med, att vi inga vettiga har. Tur man har snälla grannar man kan låna av:-)

Är ledig imorgon men blir ändå att komma skapligt i säng känner jag. Är trött i kropp och knopp och så har jag även en tanke om att ta mig upp till gymmet imorgon bitti. Sen väntar simskoleavslutning och barnkalas så gäller att ladda upp med energi.

//Sofie 

Inga kommentarer: