10 augusti 2017

En grå torsdagsmorgon

Ingen sol på himmelen den här morgonen. Hoppas den kommer fram senare. Molnigt men det är 20 grader i luften så inte kallt iallafall. 

Men det där är en rolig sak med svenskar tycker jag. Spelar ingen roll att det är varmt i luften, för är det mulet en sommardag så åker jackan, jeansen och gympaskorna på. Mulet (och även regn) är typ lika med att man måste klä på sig långärmat/byxor oavsett temperatur.  Jag kör på bara ben och barfota så länge det inte är kyla i luften. Folk måste ju bli jättevarma när de går klädda så, eller? 

Tog mig upp i morse så det blev ett träningspass den här morgonen. Hittade dessa träningskläder längst in i garderoben. Nästan glömt bort dem men nu så fick de komma fram igen:-) Tar ju bara de kläderna som ligger överst i högen och det är ju oftast de som blir använda. De som ligger underst blir lite bortglömda tyvärr. Får försöka byta plats på dem lite oftare så alla kläderna kommer till användning. 



Nu taggar jag jobb och i eftermiddag tar jag helg! Gud så gött:-) 

//Sofie 


Inga kommentarer: