27 juni 2018

Fotbolls onsdag

I eftermiddag smäller det! Då är det vinna eller försvinna som gäller för Sveriges del i VM. Jag och barnen är taggade. Direkt när jag slutat blir det att snabbt hämta dem och sen hem för att kolla. Jag slutar när matchen börjar men vi ska väl kunna se största delen av matchen ändå hoppas vi.

Har smörjt in mig ordentligt med skolskydd i ansiktet idag. Den äkta sommarvärmen är ju tillbaka och jag var inte riktigt förbered igår så näsan blev lite bränd.

Hade tid över nu på morgonen så jag har suttit och letat klänning på nätet. Jag skulle vilja ha tag i en till bröllopet vi ska på nästa helg, men det verkar helt omöjligt att hitta någon. De jag hittar är alldeles för dyra/finns bara i fel färg.

Tror det får bli en shoppingtur in till storstan någon dag och leta vidare där.


Idag kör jag på gult och klänning. Förmiddagen blir det jobb och i eftermiddag väntas utbildning. Blir nog en bra onsdag det här!

//Sofie 

Inga kommentarer: