29 juni 2018

Morgonträningen avklarad

Ställde klockan i morse så jag skulle hinna träna innan vi ska fara iväg här snart jag och barnen. Så lugnt och skönt på gymmet. Önskar att jag kunde åka vid den tiden varje dag och träna då det är helt perfekt tid enligt mig på flera sätt.


Mitt hår behöver verkligen en dejt med saxen. Jag lyckades knipa en tid hops frissan så nästa fredag ska jag dit. Skönt att få det klippt innan vi ska på bröllopet kom jag på häromdagen. Jag i ett nötskal. Noll framförhållning när det kommer till att boka tid hos frisören. Upptäcker en morgon att nu behöver jag verkligen klippa mig och vill helst ha en tid samma dag. Men nu lyckades jag iallafall få en tid nästa vecka vilket känns skönt:-)

Nu ska jag och barnen åka iväg och hjälpa mamma och pappa med en grej så vi blir nog borta hela dagen.

Ser ju ut att bli en kanonfin dag även idag! Älskar sommaren:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: