26 juni 2018

Hej Tisdag!

Kikade visst inte in här något igår. Så passar på att skriva några rader här nu när jag ändå har lite tid över innan jag måste åka mot fritids och jobb:-)

Igår efter jobbet hämtade jag barnen. Leah hade med sig en kompis hem som inte varit med hem hit innan men de lekte jättebra tillsammans så vi märkte knappt av dem. Sånt är så skönt!


Jag drog och tränade en runda innan Pontus skulle iväg på sin tennisträning och sen så somnade jag framför Portugal-Iran matchen igår. Så himla trött.

Jag brukar alltid ställa klockan så jag hinner träna på morgonen när jag börjar senare (vid halv-nio/nio) men idag tog jag välbehövlig sovmorgon. Se om jag kan åka och träna ikväll istället. Annars blir det imorgon eller dagen efter det eller när det nu kan tänkas passa in i livets schema:-)

Nu ska jag göra mig redo för en lång dag på jobbet!

Tjingeling på er!

//Sofie

Inga kommentarer: