15 februari 2019

Innebandy och bad

Gårdagen innehöll först innebandy. Leahs lag spelade för fullt och det gick riktigt bra för dem! 

Efter sista matchen så drog jag, Leah och Hugo för att hämta Minna på förskolan. Det var längesen vi gjorde det så det var mysigt att få göra det. Sen blev det badhuset för hela slanten. 


Minna och jag höll oss mest i lilla delen medan Hugo och Leah åkte rutschkana för fullt och hoppade. De kom och höll oss sällskap med emellanåt:-) Så skönt när de blivit så stora och simkunniga att de klarar sig själv medan jag hängde på vad Minna ville göra. 

Efter badet så åkte vi till stan och tog oss en fika.


Vi var rätt hungriga efter våra timmar i badhuset så vi käkade varsin macka innan vi gick ett varv och kikade bland affärerna. Blev några små alla hjärtans dags presenter inhandlade.

Det var sen ett gäng väldigt trötta barn så vi packade in oss i bilen igen och åkte för att lämna av Minna hos Anthony och sen vidare hem. 

Ja, jag hann även med att testa och köra ett pass på gymmet. En lättare pass efter att jag inte varit bra och det kändes helt okej i kroppen! 


På kvällen myste vi till det med semlor som vi köpte när vi var på caféet. Eller jag diggar inte semlor så värst så jag slog till på en alla hjärtans dag bakelse istället som var supergod! 


Det var vår torsdag och alla hjärtans dag det. Hoppas er var bra den med:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: