19 februari 2019

Längtan efter ljusa kvällar

Jag är (som bekant) så himla trött på kvällarna och särskilt så här års. Från när de mörka höstkvällarna fram tills dess att ljuset återvänder på våren så har jag ingen energi över om kvällarna. Det enda jag vill göra är att krypa ner i sängen så fort barnen är nattade. Får som pyspunka när alla måsten är gjorda. Men snart, snart är våren här på riktigt och så även ljuset! 

Så här ligger jag på min just nu favorit plats nedbäddad och redo att ägna mig åt lite läsning. 


Efter jobb, hämtning av hund så blev det innebandyträning för Hugo och hundpromenad för min del. Ligger lågt med träningen den här veckan. Vill försöka få kroppen helt pigg igen så kör på promenader istället. Inte fy skam det heller, särskilt inte med världens bästa promenadsällskap Ebbe 🙂 

//Sofie 

Inga kommentarer: