18 februari 2019

Massage

Skönt med ny vecka! Skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter sportlov och sjukdom. Känner mig rätt pigg trots igentäppt näsa. Har varit rätt seg och energilös sen min feber förra veckan. Tror det får bli en lugn vecka den här med så kanske jag får tillbaka all energi snart igen.

Idag efter jobbet var jag och fick något jag länge tänk boka tid för. Nämligen massage! 80 minuter stressavkopplande massage.


Det var riktigt skönt! Det här bara måste bli en vana. Min kropp behöver det.

Pontus och barnen har varit iväg på fotbollsträning ikväll så de kom just hem.

Ska umgås med dem och se till att barnen kommer i säng. Är så mör i kroppen efter massagen. Dricker vatten för fullt på order av massören. Kommer somna utan några större problem ikväll sen...

//Sofie 

Inga kommentarer: