24 mars 2020

Majkenhäng

När jag slutade jobbet igår så åkte jag förbi Erik och Frida för att säga hej å hänga lite med min favorit Majken!




Vi har ju inte träffats på ett par veckor pga sjukdomar så det var verkligen hög tid att få ses och fylla på med liten Majken/fastergos!

Pontus kom sen och hämtade upp mig där då vi samåkte igår till jobbet.

Blev en sväng till gymmet för min del medan barnen och Pontus drog på tennis på kvällen.


Invigde ett par nya träningsbyxor som jag fick av Jennies mamma när vi var i Falun i helgen. Ja även överdelen är ny. Var ju tvungen att ha en tröja till byxorna. Det säger sig ju självt🙂

Efter gymmet blev det en timmes promenad med min favorit hund som suttit så snällt å väntat i bilen på sin matte medan hon tränade.

Ja, efter lite mat och dusch sen så somnade jag väldigt gott!

//Sofie 

Inga kommentarer: