29 mars 2020

Trevlig lördag med vänner

Barnen och Pontus hade fotbollsträning igår på morgonen så då passade jag på att åka och träna jag med .


Jag hade sen en dag som mest bestod av att vika all tvätt som jag försökt förtränga alldeles för länge men som till sist kom ikapp och det i mängder.... 

Träffade Emma på eftermiddagen och vi tog oss en promenad tillsammans med Ebbe i skogen. Ebbe blev överlycklig över att hitta vatten som han kunde bada i, jag blev inte lika glad som fick duscha honom när vi kom hem sen. 

Trevlig att gå en sväng och prata av sig! Det var längesen sist. Man behöver träffa vänner emellanåt. Tyvärr blir det inte så ofta som man skulle vilja. 

men vi hade en riktigt social lördag för sen åkte vi och hälsade på Martin och Cissi och alla deras barn. Det var också längesen sist vi sågs så det var mycket som det skulle pratas ikapp om. Vi grillade och åt god mat, barnen härjade runt för fullt och en del skratt blev det. 

En riktigt bra lördag så här i Coronatider får jag säga. 

//Sofie 

Inga kommentarer: