18 mars 2021

En uppdatering mitt i veckan

 


Kom på nu att jag aldrig kikade in här igår och skrev något. Så virrigt av mig! Det som händer så mycket spännande saker hela tiden i mitt liv, det går ju inte att missa att uppdatera om! 


Igår var det alltså onsdag. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår... Hittade en bild från igår och det var den här så träna gjorde jag igår morse innan jobbet. 


Hade lunchdejt med Tilde och Lykke (plus föräldrar) vilket var mysigt. Men lite kaosartat som det kan bli ibland med två bebisar. 


Efter jobb var det innebandyträningar så då blev det hundpromenad för min del. Ebbe och jag traskade på som vanligt. 


Kvällen var nog inte så speciellt innehållsrik för jag kommer knappt ihåg den och då är det bara ett dygn sedan. 


Ibland är det läskigt hur fort man glömmer vad man gjort. Eller jag kanske jag ska skriva. Jag kan verkligen få fundera för att komma på vad jag gjorde häromdagen om jag får frågan. 


Då är det ju tur man har en blogg sen 14 år tillbaka som jag kan gå tillbaka och läsa i. Japp 14 år! Helt galet ju att jag haft den här bloggen så länge. 


//Sofie 

1 kommentar:

Hannah sa...

Du som AAAAAAAALDRIG skulle börja blogga 😄