31 mars 2021

Examen från cirkusskolan

Gymmet fick sig ett morgonbesök även igår. På lunchen åkte jag hem till mamma en sväng och termometern i bilen visade på 19 grader! Sån värme vi fick helt plötsligt! 

Tyvärr kunde ju inte blåste hålla sig borta så det soligt och varmt men även var halvstorm... 


Leah hade sen avslutning på cirkusskolan så jag gick en promenad med Ebbe under tiden. 


När vi kom in bland träden så var det längesen pch riktigt skönt! Hade bara en tunn tröja på mig men fick till och med knäppa upp den då jag blev varm. ÄLSKAR våren! 


Det var en nöjd cirkustjej jag hämtade upp sen. Istället för uppvisning för alla nära och kära så filmade dem föreställningen så alla anhöriga kommer få se den ändå. Spännande, det ser jag fram emot! Har ju bara hört Leah berätta om allt de gjort men vi har ju aldrig fått vara med och titta. Så det ska bli roligt att äntligen få se vad det är de har tränat på under våren🙂


//Sofie  


Inga kommentarer: