26 april 2021

Sista dagen vecka 16

 Veckans sista dag inleddes med frukost och slapphäng i soffan framför ett gammalt Taskmaster avsnitt. 


Sen hoppade jag i träningskläderna och drog för att köra ett pass på gymmet innan det blev allt för mycket folk där. 


Kom hem och tog med Ebbe ut på en skogspromenad. Det är så allt ute! Solen lyser och är fin men fy fan så kallt. 



Jag hade behövt ha både mössa och vantar på mig när jag gick. Fick i och för sig upp värmen efter ett tag men det var ingen skön promenad. 


Det är lite kontraster med vårbäcken som porlar i ena delen och i andra...


...ligger snön kvar. Nej april har inte bjudit på något viadre väder. Hoppas maj levererar mer plusgrader, mindre blåst och mer sol än april! 


På eftermiddagen sen hade HUgo fotbollsträning i Boxholm så medan han var där åkte jag och hängde med den här goingen. 


Och hennes systrar med föräldrar plus Elin och Minna som också var där. 


Minna hade fullt upp med att underhålla sin småkusiner med Babblarna i telefonen. 


Perfekt att kunna åka dit en sväng när han tränar. Snart hoppas jag de ska kunna börja vara på gräsplan i Sommen igen. Lite närmare iallafall. 


På kvällen blev det tacosöndag när Leah kom tillbaka från sin friidrottsträning. 


En rätt lugn och skön söndag ändå. Såna tycker jag om. 


//Sofie 

Inga kommentarer: