27 april 2021

Vi startar veckan med en måndag

Ett morgonbesök på gymmet inledde den här veckan. 

Det var segt att gå upp men piggnade till av kylan när jag öppnade ytterdörren. Sov så himla dåligt natten till igår. Brukar oftast sova bra, men den natten blev det inte många timmar sömn. Helt värdelöst. Sånt stressar mig. Dels ligger jag i sängen och tänker på hur få timmars sömn jag kommer ha i kroppen när klockan ringer och sen har jag ångest under dagen över att jag går och är så trött. Piggnade till av gymmet iallafall och tröttheten slog faktiskt inte till förrän jag kom hem från jobbet sen. 


En färgglad outfit dagen till ära. Är det bara mina skor eller blir era också så här fula på insidan? Ni ser ju att det är helt vitt på ena skon. Jag går väl emot med fötterna men så himla fult när det blir såna märken. 

Efter en powernap på sängen ville Ebbe ut och gå så jag fick faktiskt en gnutta ny energi i kroppen av promenaden. Promenader är rätt bra alltså. 


//Sofie 



Inga kommentarer: