19 november 2021

En torsdag i november

 

Sovmorgon blev det igår! Eller sovmorgon och sovmorgon. Jag vaknar när jag brukar och kan inte somna om. Jag hör när Pontus klocka ringer och sen så är jag ju vaken. Då kan inte jag somna om. Inte när jag vet att jag ändå ska upp snart. En ledig dag brukar jag kunna somna om även om jag vaknar tidigt. Men det här med att snooza har jag aldrig förstått mig på. Har jag vaknat så har jag vaknat och då går jag upp. Men ibland 


Varför jag hade sovmorgon? Vi hade planeringsdag med jobbet på ett konferensställe så därför började jag senare. Så jag behövde inte åka så tidigt till gymmet igår. 


Det blev en heldag med jobbet. Var inte hemma förrän vid åtta tiden på kvällen. Var rätt trött då så somnade gott sen när jag gick och la mig. 


//Sofie 

Inga kommentarer: