23 februari 2022

Tisdag i februari

Tisdagen bjöd på ström i vårt hus! Så det blev en tur till gymmet innan jobbet, tjoho! 


Och vet ni? Det gick så jäkla bra. Det finns ju träningspass som bara blir bajs och så finns det ju de där passen som känns helt toppen. De passen är ju de bästa. 


Ja sen blev det jobb och det gick bra det med. När jag kom hem sen blev det mellis innan jag skjutsade barn till träningar. 

 

Jag har nästan två timmar att slå ihjäl medan barnen tränar på tisdagar. Jag har kommit på att jag kan besöka två loppisar som är öppna då. Perfekt att slå ihjäl lite av tiden där! 


Såklart blev det även en hundpromenad. Några fynd från loppisarna då undrar väl du? Ja det blev det såklart! En adidad tröja till Hugo för en femtiolapp samt dessa fina till mig:

Sååå snygga skor! Helt nya med prislappen kvar men röda korsets prislapp var billigare. Endast 60 kr. Kommer blir ett par nya favoriter. Jag känner det på mig. 



//Sofie 


Inga kommentarer: