25 mars 2022

ART

Planen var att dra till gymmet som vanligt men jag hade sovit dåligt så struntade i det. Fast Ebbe var jobbig som ett litet as efter att min klocka ringt. Så jag hade lika gärna kunnat åkt och tränat för så mycket mer sova blev det inte. 


Hemma igen efter jobbet blev det promenad med Ebbe. Ett vårtecken för mig är att kunna bara byta skor och gå ut och gå. Även i klänning och strumpbyxor utan att frysa. 


Ebbe blev överlycklig över att hitta snö i skogen. 


Jag blev inte lika glad men det minskar för varje dag så snart är snön ett minne blott! 


Pappa kom sen förbi för att skjutsa barnen till tennisträningen. Jag och Pontus skulle iväg till Jönköping för att kolla på ART med Johan Rehborg, Henrik Schyffer och Per Andersson. 


Jag fick det i julklapp 2019 men ja en pandemi dök ju upp så det har blivit uppskjutet x-antal gånger. 

Det var jättebra! Helt klart värt två års väntan. Tror det nästan är exakt två år sen som vi skulle ha gått på det första gången. Det var den där fredagen när de stängde ner alla teatrar och sånt. 


Så jättekul att vi äntligen kunde få se den! 



//Sofie 



Inga kommentarer: