25 mars 2022

Ljusa skor

Morgonträning och jobb. En vanlig start på en vanlig vardag. 


Men! Jag livade upp denna vardag med att inviga ett par nya skor från Sellpy. Återigen: Det är galet att man kan fynda nya saker secondhand! 30 riksdaler för dessa godingar. Jo jag tackar för det fyndet. Tyvärr blir alltid mina skor slitna på insidan. Så jag får se hur länge jag kommer kunna ha dessa ljusa skor innan det blir svarta märken på insidan... Någon mer som har det problemet? Måste ju ha att göra med hur jag går. Att jag liksom slår ihop fötterna när jag går eller nåt. Tråkigt är det och det gäller verkligen alla skor (undantag träningsskor). De ser ju så slitna ut när det blir märken...


Efter att ha tränat och slitit på jobbet så blev det en eftermiddagspromenad i solen med Ebbot. Det gillades av oss båda. 


En timme senare var vi tillbaka vid bilen och Leah hämtades från sin träning. 


Hugo och Pontus var på fotbollsträning så vi fick äta middag själva jag och Leah. Fast så är det ju typ alltid numera. Sällan vi lyckas få ihop det så att vi kan äta tillsammans på kvällarna. Lite tråkigt men så är det när det tränas omvarandra. 



//Sofie 


Inga kommentarer: