22 april 2022

Funderingar som blir googlande

Gym och sen jobb. Det var två saker som hände denna torsdag. Efter jobbet var jag och hälsade på Cissi en sväng och gosade bebis. Så mysigt! 


Jag kom hem idag 18-tiden och var så trött! Pontus och kidsen drog på tennisträning och jag hade en lugn kväll tillsammans med Ebbis som var lika trött som sin matte denna torsdagskväll. 


Så underbart det är när man får på kameran i selfieläge.
 

Började fundera på om man kan fettsuga halsen? Folk festsuger ju hakan, låren och kärlekshandtagen. Ja allt möjligt. Men jag har nog aldrig hört om nån som fettsugit halsen? Eller ingår det i en fettsugning av hakan? Måste googla. Inte för jag tänkte fettsuga halsen utan mer för jag vill veta om det är något som man kan göra.


Härom kvällen satt jag och googlade skillnaden mellan älv, å och flod. Eller finns det renar på djurparker utomlands och i såfall i vilka länder? Ofta jag börjar fundera över något som jag sen googlar och vips har en timmes scrollande passerat. 



//Sofie 


Inga kommentarer: