01 april 2022

Sista onsdagen i mars

Och inte vilken onsdag som helst! Sandra fyllde hela 40 år! Hoppas hurra på din dag! 


Ett vackert bildkollage med blandade bilder från åren som varit. Är det något Sandra och jag är bra på så är det att knäppa bilder. Så det finns några på lager. 


Tyvärr var det vardag, sjukstuga här hemma så vi får fira en annan gång! 


Efter att ha vilat hela onsdagen så kände jag stor skillnad. Mådde mycket bättre. Bästa känslan att må bra igen efter att ha mått dåligt. Helt klart.


På kvällen skjutsade jag Hugo till hans fotbollsträning och var även och fick mina naglar fixade. Jag hade helt glömt bort den tiden. Kom på det när jag kollade mailen precis innan jag skulle vara där. Kände mig ju så pigg igen så jag åkte dit och fick dem fixade. 

Färgen var inte alls vad jag tänkt men det får funka. Lurigt att se på de där färgkartorna ibland. 


Kände mig pigg och redo för att äntligen kunna åka och jobba igen! För fy vad segt det är att bara vara hemma... 


//Sofie 


Inga kommentarer: