23 april 2022

It's Friday

4 jobbdagar i veckan räcker tycker jag. En period för flera år sedan jobbade jag 80 % och hade då fyradagars veckor. Underbart skönt! Tyvärr inte möjligt nu men när såna här kortveckor inträffar njuter jag. 


Fredagspepp på gymmet klockan halv fem på morgonen. Yes! 


Måste visa den fina jeanskappan jag köpte för ett tag sen. Hannah var snäll och hämtade den åt mig då jag köpte den från en secondhandbutik i Helsingborg. Fast jag köpte den via deras Instagram. 

Den passar väldigt bra att ha nu när det är sån mellanperiod vädermässigt. 

Leah hade tjejkväll här hemma igår kväll. Ett födelsedags sleepoverparty typ. 


Jag flydde hemmet och tog en långpromenad med Ebbe när alla kompisarna började droppa in. 


Så himla fint kvällsväder! 


Pontus han agerade kock så när jag kom hem igen var det uppdukat för mat. Perfekt tajming! 


Det är livat med 6 stycken 12 åriga tjejer i huset. Men de hade jättekul och jag och Pontus gjorde vårt bästa för att hålla oss undan. 


Vi stängde in oss i vårt sovrum och kollade på tv:n där medan tjejerna ockuperade vardagsrummet. 


Jag var trött så jag somnade rätt fort sen. Tjejerna där emot höll igång längre. 


//Sofie 

Inga kommentarer: