31 maj 2013

Äter Glass

I min ensamhet. Inte så tragiskt som det låter, rätt skönt faktiskt. Var så duktig och inte alls sötsugen i mataffären förut (jag menar det är ju fredag trots allt:) men när man sätter sig i soffan så slår det som oftast till. Rota i skåp och lådor i hopp om att fina något gott. Vi brukar aldrig ha sötsaker liggandes hemma men jag lyckades allt hitta lite glass längst in i frysen. Är man tillräckligt sötsugen hittar man alltid på något:)

Pontus är mer åt det nyttiga hållet och spelar fotboll. Se hur det gått. Han kommer nog hem snart.

Något roligt är vädret! Åh ÄNTLIGEN! Hoppas värmen är här för å stanna. Var dock lite svettigt och jobba idag men man får ju inte klaga på värmen.

En annan sak, kan man ha blånagel fast nageln inte är blå? När vi sprang Energikicken i tisdags så gjorde jag illa tån på något sätt och har haft skitont i den sen dess. Känns precis som när man har en blånagel fast det syns inget på nageln.

Konstigt det kan vara ibland.

Nu ska jag se om det är något att se på TV.

//Sofie




Inga kommentarer: