07 maj 2013

Whioo!

Klockan är bara straxt efter 19 och båda barnen har somnat! Ska tilläggas att jag är själv hemma med dem så det känns lite så där extra bra faktiskt:)

Pontus är ute och äter med jobbet. Blir bjuden visa har det bra.

Dagen har som vanligt rullat på i en väldans fart. Jobbat, storhandlat mat, hoppat studsmatta med barnen,lagat mat, tvättat, duschat barn, nattat barn...Nu sitter jag i soffan och har lite egen tid med bloggen min.

Såg att JenniePennie undrade vart bukarna jag fick i present kommer ifrån. Åhléns tror jag men de runda burkarna i olika storlekar vet jag faktiskt inte... Nu har jag svarat på det också. När jag äntligen kommer ihåg:)


Slänger upp en bild på Leah iklädd den fina kjolen och vingarna som hon fick av kusin Linus i födelsedagspresent. Kan meddela att kjolen även fått extraknäcka som pyjamas då Leah inte ville ta av den. Leah har en tendens att låta favorit kläder (och saker) få extraknäcka som pyjamas (eller gosedjur) när hon ska sova.

Nu ska jag njuta av tystnaden och lugnet här hemma med en bra bok.

//Sofie

Inga kommentarer: