19 maj 2013

Regnet det öser ner

Himla roligt väder vi fått idag. Tänkte tagit mig en löprunda nu när jag är hemma på timmar från jobbet men nej. Se hur vädret är när jag slutat sen ikväll. Skulle ha tagit mig en runda igår också när jag var hemma på eftermiddagen men då gick tiden istället åt till att leta sko. Hittade bara min ena löparsko. Höll på att få damp där ett tag skon kan ju inte bara försvinna!

Poker var starkt misstänkt för brottet. Han har aldrig tuggat sönder någon sko men däremot så brukar han gå och bära omkring på dem. Tillslut gick jag ut och letade i trädgården och se där, under lekstugan låg den! Det resulterade i att jag inte hann med något mer under den stunden jag var hemma på timmar igår.

Nu ska jag läsa saga med Leah innan jag ska ge mig iväg igen. Jobbhelgen har gått förvånansvärt fort å imorgon är jag ledig. Yeah!

//Sofie

Inga kommentarer: