27 maj 2013

Rubrikproblem

Måndag och kväll. Starten på denna vecka har rullat på den också. Jobbat, storhandlat mat, betalat räkningar, besökt Pontus mormor och grattat henne i efterskott då hon fyllde år i helgen, sprungit i regnet och nu ska jag ta tag i och vika berget av ren tvätt. 

Hugo och Leah somnar förhoppningsvis snart då de ska upp tidigt till dagis imorgon. Idag var dagis stängt men Pontus mamma var snäll och var barnvakt nu när jag fick jobba. Vet ju aldrig tidigare än en veckan i förväg hur jag jobbar så ibland kan det köra ihop sig. Tur man har nära och kära som hjälper oss då:) 

Sitter även och funderar över vad för telefon jag ska skaffa. Pontus är också i behov av ny telefon (åh fan han köpte sin när Hugo var nyfödd...5 år sedan:) men jag tycker det är en djungel det där med telefoner. Känner att jag måste ha bestämt mig innan jag åker till affären för vad jag vill ha. Så jag inte blir pålurad något jag inte vill ha. 

TIPS? :)

Vika tvätt var det ja... 

//Sofie

3 kommentarer:

Annsofie sa...

Samsung, jag är supernöjd //Annsofie

Anonym sa...

Iphone!!:D //Emme

Hannah sa...

Samsung! Bästa telefonerna :D