30 maj 2013

Goood Naaaatt!

Eller nåt sånt. Gud så trött jag är. Jobbat hela dagen och ska även göra det imorgon. Hugo och Leah har fått vara ensamma hemma med sin mor ikväll. Pontus är och lagar bromsar på bilen. Verkar gå sådär då han varit iväg väldigt länge nu. Hade hoppats på att hinna springa en sväng ikväll men får väl ta det imorgon.

Hade packat träningsväskan så fint och skulle åka å träna efter jobbet men vad roligt det är när man kommer fram till gymmet och upptäcker att man glömt att packa ner både skor och sportBH. Gahh så trött jag blir på mig själv ibland.

Är det förövrigt någon som vill ha fredagsmys med mig och barnen imorgon så är ni välkomna. Pontus har ju återupptagit sin fotbollskarriär igen och ska spela match imorgon kväll. Han vill så gärna spela fotboll min fästman men det går inte riktigt ihop sig tidsmässigt med allt annat men det kanske det gör denna gången? Vi får väl se:)

Säääängen ropar. Ja jag kommer!

//Sofie

Inga kommentarer: