15 maj 2013

Grävlingar

Fy fan! När Poker och jag var ute och gick på vår kvällspromenad så möte vi rätt som det var familjen grävling. Mitt på stigen stod de och glodde på oss. Grävlingar för mig är vad typ spindlar och ormar är för andra. Hatar dem. Fula, äckliga och obehagliga djur. Men tur var hade jag ju min lilla jakthund med mig och han skrämde minsann bor dem. Tror nästan Poker kände hur rädd jag blev för jävlar vad han förändrades och tog i! Tror aldrig jag sett honom sån innan. Min livvakt:)

Annars har dagen varit bra. Cissi med barn var här och lekte. Eller vi åkte till en lekpark där vi rastade av barnen:) Var även en sväng här hemma och åt lite lunch och sen fikade vi. Leah var trött nu ikväll. Somnade så fort hon la sig i sin säng. Ovanligt att det inträffar:)

Pontus slås med en buske som ska bort och Poker kollar på. 
//Sofie

Inga kommentarer: