29 maj 2013

Onsdag och Kväll

Har jobbar idag. Barnen har varit på dagis. Det är som vanligt med andra ord:) Dagarna rullar på.

Jag har även varit en sväng i Linköping idag. Skulle shoppa ny mobil och nya löparskor. Gick sådär. Löparskor har jag ju fått presentkort till men vart hade jag det presentkortet? Jo hemma. Förvånar mig inte att jag glömde det...

Sen skulle jag kika på mobil. Fick till och börja med vänta hur länge som helst tills någon hade tid att hjälpa mig. Sen när jag bestämt mig och allt var klart och killen i butiken skulle gå och hämta telefonen så var den såklart slut. Jaha. Beställde över nätet istället så förhoppningsvis får jag den nu innan helgen. Vi får väl se!


Istället för mobiltelefon så fick dessa fina skor följa med hem. Halva priset. Fynd:) Sen var jag även inne på H&M och shoppade loss byxor och shorts till Hugo. Fan vad den ungen växer. Nu är det bara t-shirtar som ska uppdateras till större storlekar också sen kan sommaren få komma!

//Sofie

Inga kommentarer: