22 maj 2013

Tycker om att göra en bra affär

Pengar kan faktiskt få en och må lite bra.

Igår fick jag hem min namnskylt som jag beställde från skyltmex. Glad över att den kommit fram och ännu gladare när jag så fakturan. 0 kr! Tydligen fick jag hela beloppet som rabatt då jag valde att blogga om dem. Trodde det endast var frakten det gällde så gissa om det var en trevlig överraskning. Snabbleverans och fin skylt! Det gillas.

Har även haft ute mitt löpband på blocket. Har insett att jag inte har någon vettig stans att ha det stående här hemma plus att löpning är något som ska ske utomhus. Sålde det precis och jag fick igen varenda krona jag gav för det!

Jag köpte bandet för kampanjpris då de är dyrare annars. Provade att lägga ut det för det kampanjpriset för att se mest och lyckades få napp nästan direkt.

Att göra en bra affär får en att må bra. Jag menar det är ju inte så ofta det händer så det gäller ju att passa på att njuta av stunden:)


Men visst känns Joakim Von Anka lite omodern när han badar bland sina pengar. Jag menar inte ens bankerna har ju kontanthantering längre...Banker utan pengar. Helt sant. Helt konstigt.

//Sofie


Inga kommentarer: