25 november 2014

Det går i ett

Ja tjena den här dagen bara försvann som ingenting. Kom på igår att jag inte har något annat tillfälle än idag för att göra adventsfint så det har jag och Leah roat oss med idag. Blev både städat, tvättat och putsat innan grejerna fick komma fram. Måste ha det rent och fint innan gardinerna, stakarna, stjärnorna, kuddfodralen och allt annat adventspynt får komma fram:-)

Räkningarna blev också betalda innan ett kvällpass på jobbet väntade. När jag kom hem därifrån hade Pontus satt igång med storstädning av köket. Jag putsade ju fönstren där inne idag med så hela köket kommer glimma ordentligt när det är klart:-)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för natten faktiskt. Ska lägga mig och läsa en stund innan lampan släcks. Imorgon är det upp tidigt igen. Gäsp...

//Sofie

Inga kommentarer: