21 november 2014

Snart jobbdags!

Jag har varit ledig i två dagar nu och de har varit fullbokade så det har gått i racerfart!

Igår var vi ju hos tandläkaren som sagt. Leah var så nöjd och glad efteråt. Det enda var ju att tandläkaren sa att hon hade så fina tänder att hon inte behövde komma tillbaka förrän hon fyllt 6 år. Då åkte Leahs underläpp ut och hon frågade med darrande röst varför hon inte får komma när hon är 5 år för hon tycker ju om att gå till tandläkaren:-)

Sen blev det lekdejt med familjen Renvaktar-Qvist för hela slanten. Ja gud vi var inte hemma förrän vid sju på kvällen. Då var det bara in och byta om för sen väntade ett pass på gymmet. Hade sällskap av Noomi så det livade upp träningen:-)

Idag har vi haft lunchsällskap av Emma, Hugo och Wilma. Barnen lekte så bra och vi fick prata av oss.

Nu väntar jobbet på mig. Men känns helt okej för jag jobbar bara ikväll och sen imorgon delat men är ledig söndag och måndag. Kommer bli skönt! Pontus och jag ska iväg på äventyr. Får berätta mer om det senare.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet.

//Sofie

Inga kommentarer: